Rólunk
Varga Szilvi vagyok, a SzépségCenter megálmodója és tulajdonosa.
Hivatásom szerint angol nyelv és irodalom szakos pedagógus és bölcsész vagyok, gyakorló testegyensúly preventív gerinctréner és sportoktató. Ezeket a képesítéseket 2003-ban szereztem, edzést azóta szinte mindennap tartok. 10 évet dolgoztam pénzügyben az értékpapírpiacon, majd a váltást az életembe a bőröm változása hozta.
2012-ben léptem a 35. életévembe és ijedten tapasztaltam, hogy - nekem úgy tűnt - egyik napról a másikra, drasztikusan megváltozott a bőröm a stressztől, az életmódomtól és a önmagamra nem figyeléstől. Megváltozott a bőrszerkezetem, mély ráncok alakultak ki a homlokomon, a szemem körül, a szemhéjam megereszkedett, a bőröm vesztett tömörségéből, és fakóvá vált. Olyan májfoltok jelentek meg a homlokomon és az orcám két oldalán, mint soha azelőtt. Nem tudtam mi tévő legyek, leginkább azt gondoltam nekem csak valami drasztikus bőrgyógyászati szépészeti beavatkozás segíthet, nem vagyok egy módszeres, szorgalmas kenegetős típus és időm sem volt ezzel foglalkozni, a fájdalmas beavatkozásoktól viszont ódzkodtam.
Ekkor ismertem meg a kínai hagyományos gyógyászatot, és ezen belül is az akupunktúrát, amihez közérzet javítás céljából fordultam, és amihez azóta is rendszeresen visszatérek. Ezzel egyidőben keresni kezdtem milyen megoldást találhatok erre a hirtelen változásra. A hazai és nyugati piacon nem találtam olyan terméket ami számomra változást hozott volna, ezért kelet felé fordultam, vonzott az ázsiai nők szépsége, légiessége és kortalansága.
Hogy az ázsiai kozmetikumok közül miért éppen tajvani termékek lopták be magukat szívembe? Azt tudjuk, hogy a távol-keleti nők időt és pénzt áldoznak a bőrápolásra, és csakis hatékony, minőségi termékekkel érik be. Az ázsiai kozmetikai ipar, és különösen a termékfejlesztés ma már méltán van a nemzetközi figyelem középpontjában. Tajvan pedig különleges szerepet tölt be a távol-keleti szépségpiacon. Amíg Japánban a hagyományos receptúrák zárt világa maradt meg, Koreában pedig a trendkövetés és folyamatos megújulás van divatban, addig a tajvaniak a hatékonyság, a magas tisztaságú összetevők és a kiváló ár/érték arány mellett tették le a voksukat.
A szűrő első menetben én voltam, majd egy kedves bőrgyógyász ügyfelem és egy gyerekkori kozmetikus barátnőm segítségével teszteltünk, később egyre több volt a termékminta ezért a baráti kör is tesztüzemmódba kapcsolt. Összetevőlista, működési mechanizmus és hatás alapján 70 termékmintából és 15 gyártóból leszűkült a kör és a Neogence márka volt az első akikkel szerződést kötött kis családi cégünk. 2015-ben indult webshopunk, és azóta NARÜKO és a Solone tajvani márka is becsatlakozott hozzánk, akiket személyesen is megismerhettem Tajvanon, amikor meglátogattuk a Neogence gyárat 2016-ban.
Mi a küldetésem?
Jómagam elfoglalt és gyakorlatias nő vagyok. Dolgozom, sportolok, kevés időm van magamra. Miután ráakadtam a tajvani bőrápolásra és a tradícionális kínai medicinára, a kettő elindított egy úton amelyen azóta is járok, és amely – habár nem mindenen változtatott (most is keveset alszom és nem tudok magammal sokat foglalkozni), de megmutatta azt az egyensúlyi állapotot amiben jól érzem magam a bőrömben, és amire törekszem. A lényeg az egyensúly.
Nem feltétlen egy adott tünet kezelése, megszüntetése jelenti a hosszú távú megoldást, hanem egészében, holisztikusan egységben érdemes a testet és a bőrt kezelni, az eredmény így nem marad el, beáll a külső-belső egyensúly.
A szívemet igazán az dobogtatja meg, ha segíthetek, hogy az emberek akik hozzám fordulnak jól érezzék magukat a bőrükben. Lehet ez egy kedvesség, figyelmesség, egy mosoly, esetleg egy hátfájást csökkentő torna amit reggelente tartok, vagy pedig a megfelelő bőrápolási tanács. Bőrünk tükrözi azt, hogy milyen állapotban vagyunk, mennyit folyadékot fogyasztunk, mennyit alszunk, mennyi stressz ér minket, mit eszünk,és hogy sportolunk-e. Fontos hogy tudd, nálunk jó kezekben vagy, segítünk egyensúlyba kerülni hogy Te is jól érezd magad a bőrödben!
Mit kell tudni az általunk forgalmazott kozmetikumokról?
Bőrápolási termékeink parabénmentesek, káros anyagoktól mentesek, teljes mértékben bőrbarát és hipoallergén termékek, emellett illatanyagmentes kozmetikumokat is találhatsz. Nem elhanyagolható tényező, hogy a nálunk kapható ázsiai kozmetikumok és sminktermékek állatbarát, úgynevezett „cruelty free” besorolású termékek, ami azt jelenti, hogy nem tesztelték őket állatokon.